Herfstpad groepen 1-2

Op woensdag 18 oktober wandelden de kleuters naar de Molenkolk. Daar lag een brief van kabouter Ben. In de brief schreef hij dat hij onze hulp nodig had, want hij was zijn muts kwijt. Daarnaast had hij een heleboel karweitjes te doen.

De kinderen wilden natuurlijk met alles helpen. Onder begeleiding van de natuurouders gingen de kinderen aan de slag. De kinderen hebben prachtige tekeningen voor kabouter Ben gemaakt, boomschors gevoeld, herfstspullen gesorteerd, paddenstoelen bekeken met een spiegeltje en nog veel meer.

Tot slot vonden we ook nog de muts van kabouter Ben terug. Het was een geslaagd uitstapje. We willen de natuurouders en de ouders die meewandelden met de klassen bedanken voor hun hulp!

• Kabouterpad
  • Kabouterpad muts