Juf Jeanette gaat met pensioen

Juf Jeannette schreef:

Lieve leerlingen en ouders, Om maar met de deur in huis te vallen, per 1-9-2023 ga ik met pensioen. Na 44 jaar werken breekt voor mij de tijd aan om afscheid te nemen van mijn werkzame leven.

In 1996 ben ik op OBS Slingerbos gaan werken. Allereerst heb in alle groepen lesgegeven, vervolgens als remedial teacher en groepsleerkracht en daarna als intern begeleider. Al die jaren heb ik met veel plezier op OBS Slingerbos gewerkt. De kinderen, de ouders en het enthousiaste team waar ik deel van uit heb gemaakt zal ik zeker gaan missen. Maar ik weet ook dat er vast weer andere mooie dingen op mijn pad zullen komen. Het geeft mij een goed gevoel dat ik mijn opvolgster Chantal Kroeze in heb kunnen werken. M.i.v. het volgend schooljaar is zij de intern begeleidster van OBS Slingerbos.

Ik wil iedereen bedanken voor de prettige samenwerking en het genoten vertrouwen. Tot slot wens ik iedereen een fijne vakantie en alle goeds!

Tegen het licht van het bovenstaande staan de deuren van de grote hal op de laatste vrijdag 21 juli vanaf 11.45 uur tot 12.15 uur open om juf Jeannette een hand te komen schudden.
  • Pensioen