Afscheid groepen 8

Juf Helen en meester Dick schreven: Op dit moment wordt er volop geoefend voor de musical. De komende dagen staan er meerdere (generale) repetities op de planning.

Maandag 17 juli a.s. wordt er opgetreden voor de gehele school en voor de broer(s)/zus(sen). Dinsdagmiddag 18 juli wordt de musical opgevoerd voor de opa’s en oma’s van beide groepen 8. Dinsdag 18 juli en woensdag 19 juli wordt ’s avonds de musical opgevoerd voor de ouders. Dinsdag 18 juli voor de ouders van groep 8a en woensdag 19 juli voor de ouders van groep 8b.

Donderdag 19 juli komt groep 8 ’s ochtends om 9.30 uur op school om alle spullen van de musical op te ruimen en om 11.00 uur zwaaien alle andere leerlingen van onze school groep 8 buiten uit en staat deze leerlingen een volgende stap in hun ontwikkeling te wachten! Succes op het Voortgezet Onderwijs. Jullie waren stuk voor stuk TOPPERSSSSS!
  • Afscheid groepen 8