Onze lieve Juf Marjan gaat met pre-pensioen!

Na 23 jaar neemt juf Marjan afscheid van onze school.

Hoewel, afscheid… “Zodra je inval klussen hebt bel je mij hoor!”, liet ze directeur Meester Steven al weten. Aanstaande vrijdag 15 juli 2022 is haar laatste werkdag als juf van groep 1/2, iedereen is welkom vanaf 12 uur op het plein voor de school om nog even haar hand te schudden en persoonlijk afscheid te nemen.

Coördinator onderbouw
Juf Marjans hart ligt bij de kleuters en het jonge kind en ze is een fervent aanhanger van spelend leren. Ze is bij ons niet alleen juf geweest, een groot deel van haar tijd bij Slingerbos is Marjan ook coördinator van de onderbouw geweest en onderdeel van het management team als adjunct directeur. Welke ouder heeft er niet door juf Marjan de eerste rondleiding door de school gekregen? Zij was het gezicht van de school voor nieuwe ouders. Collega’s
en ouders omschrijven haar als altijd vriendelijk, goed gemutst, vrolijk, empatisch, attent, met liefde voor het kind en plezier in haar werk, kortom: een gouden mens en juf.

Verbindende factor
Ze weet als geen ander wat er gaande is in het dorp (waar ze ook woont) en is daardoor een fijne informatiebron en vooral ook een verbindende factor met het dorp. Naast haar kwaliteiten als juf en coördinator gaan we ook die verbindende factor missen.
Haar eigen kinderen zijn hier naar school geweest en wie weet haar kleinkind straks ook. Daardoor is ze eigenlijk (zoals ze zelf lachend aangeeft) al meer dan 40 jaar verbonden aan onze school.

Bedankt
Vrijdag wordt Marjan thuis opgehaald door haar kleuters en de rest van de dag zal in het teken staan van haar afscheid met leuke activiteiten. Wij wensen juf Marjan een prachtige nieuwe periode in haar leven toe. Marjan, wat gaan we je missen, je wás en blíj́ft een Slingerbos Topper!