Het laatste level: groep 8 eindmusical

Franse chansons klinken bij binnenkomst in de grote hal, die versierd is met Franse vlaggetjes en de Eiffeltoren. Op dinsdagmiddag hebben de groepen 8 de eindmusical al opgevoerd voor de opa’s en oma’s (voor het eerst weer sinds corona) en op dinsdagavond 13 en woensdagavond 14 juli is het de beurt aan alle ouders om te komen kijken.
De presentatoren stellen iedereen voor aan het publiek en dan begint het verhaal over gamer Mitch en het bezoek van zijn familie aan Parijs, waar op dat moment ook de laatste etappe van de Tour de France plaatsvindt, met Matje van de Modderpoel als grote favoriet. Gaat gamen boven alles (meneer Banaan!) of zijn er toch andere dingen belangrijker? We gaan het zien in deze spectaculaire musical waarin iedereen een mooie rol heeft.

De groepen 8 zijn vanavond voor de laatste keer samen, hand in hand, bij het laatste level aanbeland. Chapeau aan alle kinderen en aan Meester Dick en juf Helen die de kinderen weer fantastisch door dit laatste schooljaar en de musical hebben geloodst.

Het gaat jullie goed op de middelbare school! Ooievaar!

• IMG_20220712_190533007