Overzicht inloopmomenten

We hebben in de afgelopen coronaperiode samen ondervonden dat onze leerlingen heel zelfstandig de schooldag kunnen starten.
Eén van onze bekende speerpunten is de driehoek: ouder, kind en school. Daarbij hoort uiteraard de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten.

Dit gaan wij realiseren door bij iedere groep tweemaal per week een inloopmoment te creëren. Op die twee momenten kunt u uw kind in de klas brengen (mág maar hóeft natuurlijk niet). De andere groepen komen zelfstandig de school binnen. Met uitzondering van de kleuters. De kleutergroepen blijven buiten verzamelen, behalve op de twee dagen dat er een inloopmoment is in de groep.

De inloop start om 8.20 uur en om 8.30 uur starten de lessen. Wij verzoeken u om dan ook rustig het schoolgebouw te verlaten, zodat de lessen van start kunnen gaan. Om 14.00 uur komen álle kinderen zelfstandig naar buiten (de kleuters onder begeleiding van de leerkracht). Alle ouders begroeten de kinderen dus buiten op de pleinen of bij het hek!
  • Inloopmomenten