Nieuwe Beweegwijs materialen

Drie jaar geleden is 'Beweegwijs' geïntroduceerd op obs Slingerbos. Beweegwijs gaat aan de slag met bewegen in de school; bewegen passend bij de mogelijkheden van elk individueel kind. Samen proberen we hierdoor elk kind elke dag (met plezier) te laten bewegen. De nadruk ligt daarbij op spelen en beleving. Beweegwijs wordt aangeboden tijdens de pauzetijden van de kinderen. Een tal aan spellen en de bijbehorende materialen liggen dan georganiseerd klaar  waarmee gespeeld kan worden. Door het invoeren van Beweegwijs is er rust, plezier en saamhorigheid gecreëerd tijdens het buitenspelen.

In december is ons Beweegwijs aanbod uitgebreid. Nieuwe materialen als; skateboards, basketballen, bouncers, een frisbeedoel, verplaatsbaar speelnet en hockeysticks zijn aan ons beweegwijsassortiment toegevoegd. Enkele weken geleden zijn de eerste spellen getest; het is een groot succes!
  • Beweegwijs 2022