Letter- en hoofdletterfeest!

Joehoe! Eindelijk was het dan zover, het letterfeest voor de groepen 3 en het hoofdletterfeest voor groep 4B. Wat hebben de kinderen hier naar uitgekeken (en de juffen ook....).

De kanjers van de groepen 3 en 4B hebben al hard gewerkt dit schooljaar. De groepen 3 kunnen met de geleerde letters al goed woorden lezen en ze kunnen de woorden ook in deftige letters schrijven. Zo knap! De kinderen van groep 4B kunnen nu alle hoofdletters in deftige letters schrijven en daar zijn ze heel trots op!

Dat moest natuurlijk gevierd worden; letter- en hoofdletterfeest ! Iedereen kwam verkleed naar school en we begonnen de dag met het liedje feest! Daarna hebben we o.a. een letter-/ hoofdletterbingo gedaan en een letter-/ hoofdletter speurtocht. Alle kinderen hebben een medaille en letter-/ hoofdletterdiploma gekregen en tot slot nog wat lekkers. Het was een geslaagd feest!
  • Letterfeest