Juf Marjan 40 jarig jubileum

Op vrijdagochtend 8 oktober stonden de kinderen van maar liefst drie kleuterklassen uit volle borst op het schoolplein van OBS Slingerbos te zingen. Wie niet beter wist zou denken dat het de 5de van de 12de maand was. Vrolijke koppies, kleurrijke bogen, bloemen en ouders langs het plein. Zelfs de oudste kleuters keken hun ogen uit want door de corona-maatregelen hadden zij op school nog nooit eerder uitbundige feestjes meegemaakt!
Toen meester Steven luid toeterend met een auto aan kwam rijden gingen de kleuters pas écht uit volle borst zingen. Uit de auto van meester Steven stapte juf Marjan; zij vierde vandaag haar 40 jarig jubileum in het onderwijs (waarvan maar liefst 21 jaar bij OBS Slingerbos!) en kreeg een feestelijk onthaal. De kleuters hadden “stiekem” geoefend op een paar mooie liedjes voor juf Marjan. De rest van de dag werd feestelijk ingevuld en terwijl juf Marjan met leuke activiteiten bezig was en traktaties langs alle klassen bracht, stroomde de facebookpagina van OBS Slingerbos vol met felicitaties en mooie berichten. Uit alles blijkt dat juf Marjan een begrip is geworden in Diepenveen en dat OBS Slingerbos al ruim 21 jaar een fantastisch goede maar vooral ook lieve leerkracht in huis heeft! En wat was het fijn om dat (weer) met elkaar te kunnen vieren!
  • 1634229413279_20211008_084220