Ouderhulp borrel met sneakpreview in de school

Het schooljaar is goed begonnen voor onze hulpouders, want zij kregen vanmiddag een (uitgestelde) bedankborrel op het schoolplein van OBS Slingerbos. Een groot aantal ouders helpt de school op allerlei manieren en daar zijn we erg blij mee! Extra leuk was het voor de ouders die aanwezig waren, dat zij als verrassing een kijkje ín de school mochten nemen.Wat is er al veel veranderd en wat gaan er nog fantastische dingen gebeuren! Een interactieve vloer beamer bij het podium, een kookeiland waar kinderen straks zelf gaan koken en een mooie open uitstraling die zorgt voor verbinding en openheid. Weg met de afgeplakte ramen, muren en hokjes; meer licht en nieuwe kleuren en toch zoveel mogelijk hergebruik van bestaande materialen. Binnenkort daarover meer, want om naast de verbouwing ook de inrichting van de school een boost te geven is nog extra hulp en sponsoring nodig. We houden jullie op de hoogte en mocht je als nieuwe hulpouder de school willen komen versterken in wat voor vorm dan ook, geef je dan op bij de komende inventarisatie. Zegt het voort!

• PhotoCollage_1630682490188