Afscheidsmusical groepen 8 gaat “Over de kop”!

Afgelopen dinsdag en woensdagavond konden de ouders genieten van de afscheidsmusical van beide groepen 8: een anderhalf uur durend spektakel stuk genaamd “Over de kop”!
In een fictief attractiepark (met vele knipogen naar de Efteling) vindt de “Achtbaan Challenge” plaats. Vele ontwerpen strijden om de eerste plaats, waaronder ook het ontwerp van Jackie: de Wolkenjager met maar één karretje, die acht keer over de kop gaat en helemaal tot in de wolken reikt. Een magische ontmoeting zorgt ervoor dat de achtbaan ineens realiteit wordt. Blijft Jackie met haar hoofd in de wolken of komt ze toch weer met beide voeten op de grond?
We genoten van de vloggers, de kakkers, de pannenkoeken die maar niet gebakken konden worden, de alpinisten, de boze burgemeester, de presentatrices en de juryleden, van “Papier hier”, van piraat Willem en van de performance van Glennis Krijs die maar niet kon stoppen met dansen. Sprookjes mogen dan wetenschappelijk volstrekt onverantwoord zijn, het was deze avonden één en al genieten. Wat zijn we trots op de leerlingen van meester Dick en juf Helen!

Aan alle leerlingen van de groepen 8: met een schoolkamp én een musical in de pocket heel veel plezier en succes gewenst op jullie nieuwe school. We zwaaien jullie vanochtend uit, het gaat jullie goed!

• IMG_20210706_200338025
  • PhotoCollage_1625654511813