Ouderraad zoekt gemotiveerde ouders

Voor de komende jaren zoekt de ouderraad weer nieuwe gemotiveerde ouders die onze OR willen komen versterken.

We zoeken ouders die de ouderbetrokkenheid bij de school willen bevorderen en het leuk vinden om actief onderstaande activiteiten mee te organiseren.

Als OR vergaderen we gemiddeld 1x in de 6 weken, op maandavond, meestal vanaf 20:00 uur. Hopelijk kan het vanaf komend schooljaar weer op school, maar anders is het virtueel. Daarnaast kom je voor de activiteiten waarvoor je in de commissie zit, ook nog een aantal keer bij elkaar. Dit gaat altijd in onderling overleg.

Wat doet de Ouderraad?

De OR is een enthousiaste club ouders die allerlei schoolactiviteiten organiseert voor de leerlingen. Dit gebeurt in overleg met de leerkrachten.

Denk hierbij aan:

• Ouderavond(en)
  • Voorleesontbijt
  • Pieten-middag
  • Sinterklaasviering
  • Kerstviering
  • Pasen
  • Afscheid groep 8
  • Schoolreisjes

Lijkt het je leuk om actief betrokken te zijn bij school en heb je interesse om de OR te komen versterken? Laat dit dan aan ons weten! Stuur een mail naar ouderraadslingerbos@gmail.com.

• ouderraad