Oproep ouderhulp schooljaar 2020-2021

Bij het opstarten van een nieuw schooljaar komt er veel op je af, zeker wanneer je nieuwkomer bent. Je moet dan een weg vinden in alle gebruiken van de school en daar al dan niet een vervolg aan geven. Een van de gebruiken op obs “Slingerbos” is het opvragen van ouderhulp (vrijwillig) in de brede zin van het woord. Afgelopen schooljaar is deze oproep er niet geweest, maar nu ligt hij wel weer voor u. Een van de kansen om betrokken te zijn bij het leren van de kinderen! We hopen dat u enkele keren in dit schooljaar in de gelegenheid bent om bij de vermelde activiteiten te komen helpen. Elke werkgroep kent ook afgebakende / eenmalige klussen, dus u hebt zelf de regie op uw tijdsbesteding!

Gelukkig hebben wij bij elk onderdeel al een flink aantal ouders die actief is, maar wij kunnen vooral weer veel nieuwe aanwas gebruiken vanuit de onderbouwgroepen. Meld u aan en help (ondanks COVID) onze school levend, actief en bruisend te houden.

Opgaveformulier downloaden

Ouderhulp schooljaar 2020-2021

Ouders die al actief zijn binnen een of meerdere van de werkgroepen, hoeven zich niet opnieuw op te geven!

• ouderraad