Kerstfeest Slingerbos

Op woensdag 18 december is weer het jaarlijkse kerstdiner voor alle kinderen in hun eigen klas. Om 17.00 uur gaan de deuren van de hoofdingang op het grote plein open en verwachten we de kinderen voor het kerstdiner. Buiten wordt u toegezongen door een koor van een aantal leerkrachten. Een beetje chique gekleed verhoogt de kerstsfeer!

Als ouders hoeft u na het wegbrengen van uw kind niet naar huis om snel een hapje te eten, maar staat de Ouderraad voor u klaar in de grote hal met o.a. gratis Glühwein, warme chocolademelk, diverse soorten soep, een heerlijk broodje worst en kaas.

Groepen 1 en 2 zijn om 18.15 uur klaar. Ouders halen kinderen uit de groep op.
Groepen 3 t/m 5 zijn om 18.30 uur klaar. Ouders halen kinderen uit de groep op.
Groepen 6 t/m 8 zijn om 18.30 uur klaar. De kinderen komen zelf naar de grote hal. Alle kinderen zijn vrijdag 20 december om 12 uur vrij!

Om 19.00 uur sluiten we deze gezellige avond samen af. Komt u ook gezellig naar de grote hal? Wij hebben er in ieder geval weer zin in!
  • Kerstfeest obs Slingerbos